Translate/Przetłumacz

Translate/Przetłumacz

piątek, 29 marca 2013

BOOYA !

 Siemanko  z  tej strony ekranu (werbel)  - BEATRICE !

     O  rany, ale zaniedbałam bloga!
Pozory mylą, wchodzę na bloga  raz na jakiś czas.  W komentarzach cisza, w postach cisza i niestety już nie mogę nazwać się pełnometrażową blogerką. Oh, czas mija, ale  chcę wiedzieć  czy  jest jeszcze tu KTOŚ, tzn. po prostu skomentujcie  i  jak  to   zagrajmery* mówią  subskrybujcie i łapkujcie !   like? share? ...

Anyway. Jeżeli będziecie chcieli by ta strona nadal istniała napiszcie mi. Może chcecie nową historię? Po prostu mi to napisz :)
 Czy to oznacza mój powrót?    Hm, bardzo bym chciała wrócić do pisania. Bardzo lubię zamykać się w  tym świecie i myśleć tylko o bohaterach,  nie o własnych problemach. Niestety w tym roku (za miesiąc) czekają mnie SUMY (jacyś fani Harrego Pottera?), więc bloga znowu musiałabym przedkładać na naukę. Ale, jeżeli będę widziała  komenarze na tym blogu myślę, że znajdę  czas w tygodniu na  pisanie.

Więc,  napisz co sądzisz  o tym, wyraź opinię, okaż się twórczością ! (A nie to chyba do mnie?)




To byłoby na tyle ode mnie, reszta zależy od Was :)

16 komentarzy:

  1. uwierz, że trudno teraz o komentarze.. wszyscy czytają, ale nikomu nie chce się niczego napisać. ;/ jeśli masz ochotę pisać dalej, to rób to. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, pisanie dla siebie jest świetną rolą, ale wydaję mi się, że lepiej jest gdy mamy dl kogoś grać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. spam:
    zapraszam do siebie:)bardzo mi na tym zależy:)
    http://maly-motyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za opinie! nie, nie ma w tym sarkazmu ;) /Beatrice

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak przeczytalam twojego bloga to mi sie na wymioty zebralo. Jest duzo blogierek ktora potrafia wyrazac to co czuja .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzisz, że nie umiem wyrażać tego co czuję? Nie muszę opisywać moich uczuć. Opisuję emocje bohaterów, nie swoje, słonko./Beatrice

      Usuń
    2. "słonko" a masz pozwolenie do mnie się tak zwracać ? A te opowiadanie jest do dupy.

      Usuń
    3. słonko jeszcze się nie urodził, co by każdemu dogodził/Beatrice

      Usuń
  6. Trzy dziewczyny Lea, Chloe i Kaya mają zupełnie różne charaktery. Spędzają one ostatnie wakacje przed pójściem na studia na Hawajach, nieoczekiwanie poznają tam chłopców z 1D. Początkowo zwykła znajomość przeradza się w coś więcej, ale czy przyjaźń dziewczyn to przetrwa ? Na początku wszystko wydaje się takie cudowne, ale jak sprawy się potoczą pod wpływem presji innych, złej zamooceny i nieodwzajemnionej miłości. Czy historia miłosna może przerodzić się w dramat ? Jak potoczą sie losy Lei, Chloe i Kayi ?
    Mimo, że mój blog z pewnością nie doruwnuje twojemu, zapraszam na
    summer-love-with-onedirection.blogspot.com
    Zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz komentuje twojego bloga XD Mam nadzieję, że to przeczytasz. Pisz dalej :) Tylko to wszystko jest dla mnie za romantyczne :D Nie jestem wrażliwą, delikatną i romantyczną osoba, więc takie klimaty są nie dla mnie, ale ogólnie fabuła niezła :) Dokończ tego bloga i potem zacznij pisać coś nowego. Nie marnuj talentu :)

    Paula ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, pomyślę nad tym/ Beatrice


      ps. przepraszam, że odpisuje wam z anonima, ale nie chcę mi się logować - leń Beatrice.

      moi fearowcy ;)

      Usuń
  8. [Spam]
    Hej! Chciałybyśmy zaprosić na nasz nowy blog: http://ill-look-after-you.blogspot.com/
    Dopiero zaczynamy i miło by było mieć czytelników. :)
    Na razie mamy imaginy, ale wkrótce pojawi się tam opowiadanie o dwóch dziewczynach, które rozpoczynają swoją przygodę z One Direction. Będzie tam wiele sekretów, smutnych ale także i wesołych sytuacji.
    Serdecznie zapraszamy!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz jakiś dar do pisania więc go nie marnuj tylko zacznij pisać, niekoniecznie romantyczne ;)
    /cichy wielbiciel z Płocka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawie opisane. Czekam na jeszcze więcej.

    OdpowiedzUsuń