Translate/Przetłumacz

Translate/Przetłumacz

środa, 25 lipca 2012

Czas na wyjaśnienia ...

Witam wszystkich fear'owców!

Oj, długo mnie tu nie było, za co z całego serca przepraszam. Właściwie nie wiem czemu nie udostępiniałam nic na tym blogu... Ciężko mi wyjaśnić co się stało ze mną ,ale spokojnie jeśli tego chcecie wrócę z kontynuacją Overcome my fear, lub z inym opowiadaniem. Po prostu dajcie znać, że nie zapomnieliście o historii Beth i Niall'a.
Chciałam Wam podziękować, iż mimo, że mnie nie było dość długi okres czasu nie przestaliście czytać/odwiedzać mojego bloga. Obecnie jest ponad 4 tysiące odwiedzin, jeszcze niedawno cieszyłam się z tysiąca ;), a więc Dziękuję !

Jeszcze jedna sprawa Dziękuję z osobna Cherry (<---- kliknij) bez której prawdopodobnie nie wróciłabym tutaj, więc wielkie brawa dla niej !



Teraz pytanie do Was- kontynuować historię o perypetiach Niall'a i Beth ? To zależy od Was.

5 komentarzy:

  1. yeaaa ! jestem mistrzem :D
    więc.. chcę powrotu tutaj, oczywiście, że chcę Beth ! :) x

    OdpowiedzUsuń
  2. yeaaa ! jestem mistrzem :D
    więc... chcę powrotu tutaj, oczywiście, że chcę Beth ! :) x

    OdpowiedzUsuń
  3. przeczytałam dzisiaj całą historię i proszę kontynuuj ją! nie przejmuj się ilością kmentarzy piszz dla siebie, i dla tych którzy to czytają! Xxx Izzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) postaram się zacząć kontunuować jak najszybciej .

      Usuń